Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
Podnikání

Tři aktivity, které mohou díky call centru posunout vaši firmu do jiných sfér

Call centrum je pro spoustu lidí považováno za poměrně zastaralou variantu kontaktu. Přeci jenom už máme k dispozici internet a všechny možnosti, které nám nabízí online marketing, jehož součástí je enormní targeting. Jenže to nemusí platit ani zdaleka na každého klienta.

Zcela naopak jsou internetové zdroje tak dostupné, že spousta klientů oprávněně nereaguje na jinak regulérní nabídky a možnosti. Call centrum tak může posunout firmu úplně jinam. A to hlavně díky několika stěžejním elementům.

Marketingová data a průzkumy

Telefonní průzkumy jsou věcí, která se už dlouho nesetkává s moc dobrými ohlasy. Jenže kvalitní průzkum zcela naopak většinou probíhá tak, jako kdyby o něj vůbec nešlo. Základní marketingová data může call centrum získat, aniž by přitom padaly dotazníkové otázky a struktury. Kvalitní pracovním na takové pozici vám tak může během svojí práce dát do rukou extrémně důležitá marketingová data, která budou jednou stěžejní pro další orientaci vašich podnikatelských aktivit.

Akvizice nových klientů

Pro každou firmu by rozhodně mělo platit to, že by se měla mnohem více zajímat o ty klienty, které nemá než o ty, které má. Tedy v tom smyslu, že by měla mít snahu kontaktovat stále více a více lidí, a nikdy by se neměla jednoduše spokojit s tím, že už má nějaký rozsah a u něj zůstat. Samotné call centrum je pro regulérní akvizice klientů jednou z těch nejzajímavějších možností. jedná se o druh kontaktu, který je osobnější a při správném cílení může mít i vysokou úspěšnost.

Plnění kalendářů a schůzek

Práce manažerů je velice obtížná, především v oblasti časové vytíženosti. Pro mnohé tak může být velice obtížné zároveň plnit svoje rozvrhy a sjednávat schůzky. Přitom pro každého manažera i nějaká sekretářka může být ve finále personální zátěž. Proto sjednávání schůzek, které je řízené z vlastního call centra, je ideální volbou. Jedná se opět o typický příklad, kdy call centrum dokáže plnit celou řadu činností, přičemž je stále jedinou jednotkou, která pro vás znamená jednotnou finanční i personální zátěž, přičemž dokáže plnit celé spektrum pracovních činností.

MK Redakce

Píšeme Vám novinky nejen ze světa investování, ale také o pojištění, půjčkách a celkově o dění v ekonomice. Tak, abyste se rychle zorientovali a získali informace.

Související články

Zkontrolujte také
Close
Back to top button