Někteří by řekli, že v současnosti jsou takové formy propagace jako jsou letákové kampaně nebo tištěné prospekty něčím, co už je rozhodně daleko za zenitem. Jenže zcela naopak jsou takové technologie i dneska velice oblíbené a vítané.
Společnosti díky tomu tak mohou plošně oslovovat velké množství lidí. A ačkoliv tady víceméně neexistuje možnost opravdu kvalitní personalizace a míření reklamy, tak může být oproti jiným reklamním kanálům v poměrů s oslovenými lidmi taková kampaň ve finále levnější.
Rychlejší a levnější, než kdy dřív
I v minulosti, kdy nebyla rozhodně tak rozšířená možnost online marketingu a online reklamy, byly reklamní letáky tou nejlepší možností masové reklamy. Jenže zároveň byly poměrně dost drahé z toho důvodu, že dříve nebyl tisk ani zdaleka tak šetrný, jako je tomu dnes. Zcela naopak se dneska bavíme o tom, že moderní digitální tisk nabízí možnosti levných tiskových sestav, které jsou ve finále jenom pouhým zlomkem finanční náročnosti dřívějších tiskových kampaní.
Ofsetový tisk na svém vrcholu
Pro hromadný tisk v rámci opravdu vysokých čísel se rozhodně vyplatí pracovat s takzvaným ofsetem. Pojem ofsetový tisk spočívá v tím, že se netiskne přímo na papír. Barva je nanášena na mohutné tiskové válce, které ji potom následně otisknou přímo na samotný finální papír. Přitom je technologie i přes větší náročnost na barvu a technické vybavení v mnoha ohledech kvalitnější. Základním rozdílem je to, že umožňuje ofsetový tisk opravdu kvalitní tiskové výstupy i na méně kvalitní papíry, a to dokonce včetně větších detailů.
Tiskoviny neztrácejí na váze ani dnes
Na základě toho, v jakém obchodě se pohybujete pro vás mohou být takové možnosti, jako je klasický tisk rozhodně minimálně srovnatelnou alternativou k celé řadě dalších virtuálních a mediálních kanálů. Základem přitom je, že personalizace tiskovin dokáže oslovit správnou sortu lidí. Leč v tomto ohledu pracujeme s výrazně omezenými daty, protože je nelze sbírat živě, tak i přesto mohou být dobře cílené a nápadité tiskové kampaně cestou k úspěchu.