Už je tomu nějaký ten pátek, co přešla Česká spořitelna ze Servisu 24 na nové internetové bankovnictví George. Již samotný přechod nebyl z pohledu klientů ničím náročným, a pokud jste si nebyli jistí, pak nebyl problém zajít do spořitelny, kde se vám dostalo pomoci a také vysvětlení toho, jak platební systém funguje. Jisté je, že dnes více než 70 procent klientů České spořitelny hodnotí program jako efektivnější, bezpečnější a celkově lepší, než Servis 24.
Vývoj a vznik
Za vývojem a vznikem bankovnictví George stojí vývojářský tým bankovní skupiny Erste. Hlavním cílem byla modernizace a vytvoření intuitivního prostředí pro uživatele, blížícího se dnes tolik oblíbeným sociálním sítím, či počítačovým a mobilním aplikacím. Navíc, George se neustále dynamicky vyvíjí, takže se v něm objevují nové funkce a vylepšení přispívající ke spokojenosti uživatelů.
A proč právě pojmenování „George“? Název internetového bankovnictví České spořitelny vznikl podle prvního leteckého autopilota se stejným jménem a také dle již „okřídlené“ hlášky: „nech to na George“, zvláště v minulosti velmi často užívané letci. Stěžejní myšlenkou tedy bylo, aby se klienti spořitelny mohli na své internetové bankovnictví plně spolehnout, stejně jako piloti na autopilota.
Zabezpečení si uživatelé nejvíce cení
Pro většinu uživatelů internetových bankovních aplikací je nejdůležitější, aby byly bezpečné. V porovnání se Servisem 24 je George lépe zabezpečen, a to hned díky několika inovativním prvkům. Tím hlavním je takzvaná dvou fakturová metoda plateb s pomocí aplikace George klíč, kdy autorizace probíhá jednak s pomocí PINu autentizačního, dále pak PINu autorizačního. U mobilních telefonů, pro které je aplikace rovněž dostupná, to může být dokonce biometricky- otiskem prstu. Samotné přihlášení je celkově rychlejší a při tom lépe zabezpečené.
Díky tomu, že není nutné zasílání zpráv pro potvrzení transakce, bylo eliminováno nebezpečí napadení hackery. Ti se v minulosti dokázali nabourat do účtů uživatelů právě prostřednictvím těchto SMS.