Call centrum rozhodně není ničím, co by se všeobecně považovalo za naprostou povinnost. Spíše naopak je hlavně v našich podmínkách call centrum spíše velkou výjimkou, která je vyhrazena těm největším firmám na místním trhu. Pokud ale dokážete call centrum provozovat či pronajímat, otevírá se vám velká řada možností.
Některé možnosti jsou rozhodně také velké plus pro vaše klienty, jiné zase mohou zlepšovat vaši firmu, aniž by o tom klient mohl cokoliv tušit. A přesně proto se podíváme na čtyři hlavní aktivity, které call centrum přináší.
Kvalitní průzkumy prodeje a mínění
Průzkumná činnost je pro call centrum možná i tím nejdokonalejším využitím, které vás může napadnout. Důvodem je hlavně ten fakt, že prodeje a nastavení produktů a nabídek byste měli ideálně měnit právě podle toho, co si myslí vaši klienti. A přesně proto tak samotné call centrum bude velice dobrým zdrojem ověřených a kvalitních marketingových dat.
Hledání potencionálních klientů
Jedná se o službu, která je pro call centrum typická. Jakmile máte marketingová data, tak následuje generování leadů. To znamená vytvoření množiny osob, které mohou být potencionálními klienty podle čísel a informací, které jste dříve mohli nasbírat. Taková činnost je velice systematická a její optimalizace může trvat i roky. Je ale skvělou cestou k růstu společnosti.
Kontaktování nových klientů
Přicházíme do třetí fáze, ke které se automaticky pojí také třetí služba. Tou už je přímo akvizice nových klientů jako takových. Na základě této služby totiž můžete počítat s tím, že se jednotliví klienti začnou oslovovat pomocí přímého hovoru s konkrétní nabídkou. Díky tomu tak můžete získávat nové klienty bez vašeho přímého úsilí.
Management času a schůzek
Některé typy podnikání potom nemohou fungovat jenom na bázi telefonického kontaktu, ale je potřeby myslet i na osobní sjednávání. Ať už jde o klienty, nebo partnery, tak sjednání schůzky zabere mnohdy stejně času jako samotná příprava a schůzka. I to za vás může vyřešit call centrum. Navíc takový telefonát vzbuzuje důvěru díky domnění korporátního prostředí.